FÖRLÅT FÖR

Förlåt för dålig uppdatering.. Har haft en del att göra. Som alla säkert inte vet så brände jag mig på brinnande komfetti på AIK matchen i torsdags för att pappskallarna inte hade tänkt igenom detta tifo heeelt.. Hur tänkte dom när dom hade papperstifo och 5 bengaler?? ehm Brand ja.. Jag kommer inte kunna jobba ikväll eller imorn vilket är sjukt tråkigt för jag gillar mitt jobb. Jag är ganska trött på killar/män som behandlar tjejer/kvinnor som smuts,leksaker, hundar, slavar etc. Det är inte rättvist. Det är inte okej låtsas som att man gillar en tjej på 13-14 år, kallar henne för söta saker sen ligga med henne och sedan kasta henne. elelr säga till sin kompis " nej men du kan ta henne" Typ som att dom menar " jag är färdig med henne, nu ska jag leta efter andra lammkött" Nej ni killar som behandlar tjejer som leksaker och allt det där. ni borde skämmas helt ärligt. Ni är fan inte värda ett skit i mina ögon. I mina ögon är ni smuts på riktigt. Man ska behandla en kvinna med respekt. samma gäller oss tjejer, vi ska behandla killar med respekt. Men vad vissa killar inte fattar när dom är respektlösa mot en kvinna är att dom inte kommer komma långt i sina liv. Bajs på er. Hejdå!


Kommentarer
Dana

Vill du vinna en USA TWISTED BIKINI?



Tävlingsregler är på min blogg och reglerna är verkligen superduper enkla!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-16 @ 16:31:39
URL: http://danamisaghi.blogg.se/
Dragonslayer-99

Det är lugnt att du inte uppdaterat på senaste tiden, det är ju ändå ingen som läser :)



Adda Min PEA @dragonslayer-99

2012-04-20 @ 10:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0