För lång dag.. Plugg, skola, hem, äta, Duscha med gummistövel

Jaa idag va jag faktiskt duktig och valde bort min sov morgon och drog till skolan vid 9:15 för att plugga Kemi. Det kändes skönt att få det gjort för nu har jag ett litet humm om kemin Iaf.

Dagen kändes otroligt lång eftersom att jag åkte till skolan tidigt. Jag är riktigt möjd med min insats idag. Sen kom jag hem åt mat sen khoppade jag in i en dusch.. Haha jag kan ju fortfarande inte duscha som normala människor eftersom att mitt ben ännu inte har läkt. Så idag blev det en dusch med Gummistöveln, tyvärr glömde jag att ta en bild men fan va kul det såg ut. Jag stog och skrattade åt mig själv i duschen. Vem i hela friden duschar med en Gummistövel på sig? svar: JAG! hahah

Imorn ska jag vara duktig och tvätta kl 7:00 på morgonen, sen när tvätten är klar ska jag ta mig en powerwalk till råstasjön, gå powerwalk runt sjön sedan träna på ett liknande gym som finns utomhus, typ lyfta stockar och sånt :) skiit kul ju! sen börjar jag skolan kl 15:00!

Nu ska jag sortera tvätten sen ska jag läsa lite ut boken jag läste igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0