Sängliggandes

Ja "mamma" ringde doktorn nu på morgonen pga. att jag fortfarande har ont i halsen och det visar sig att jag har nått virus. Jag får inte gå ut på några dagar, måste ligga i sängen och vila, dricka mkt vatten och bara ta det lugnt. Jag skulle åka till farfar imorn och det hade jag verkligen sett fram emot men pga. desa besked får jag inte åka dit av päronen. Förmodligen så kanske jag inte ens får gå till skolan dom två sista dagarna som är kvar så jag har eventuellt JULLOV NU.

Sen får vi se om jag ska träffa Mr. X, Jag vill, men det är upp till han själv.

Snällt av Mamsen att komma med frukost på sängen :) Glad chey!



Kommentarer
Gabbe

- hehe oj ^^

2011-12-17 @ 12:42:00
URL: http://gabbesketch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0