Lill Julafton

Japp Idag kom syrrans pappa över för att ha lill julafton med oss. Vi fick öppna en del julklappar för att alla inte får plats i bilden när vi ska åka till blekinge..

Jag fick:..

* Örhängen, (olika sorter)
* Spets kofta (svart)
* Träningsbyxor (svarta)
* Nagellacker (olika färger)
* Läppglans från MaXfactor
* Halsduk (svart)
* Pyjamas linne+ Trosa (Lila spets)
* Hunter stövlar (svarta)
* Hårklämma

Jag är både nöjd och glad över alla Julklappar. Fick I stort sätt allt jag önskade mig. Glad Chey! :)







En bild gick inte att lägga upp. men W/E.. Och jag måste be om ursäkt för dålig upplösning på bilderna.

Imorn blir det middag med klassen inne i stan, Trevlans!

Puss och kram.. imorn är det julavslutning! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0