Frågor och svar!

 

Enjoy It!


- LITE OM MIG -

Hur lång är du? - 156 cm
Hur mycket väger du? - 54 kg
Vilken skola går du på? - Jensen Gymnasium Norra
Vad vill du bli när du blir äldre? - Nånting inom hästar
Är du singel? - Yes
Har du syskon? - Yes 5 st
Var bor du? - I Stockholm
Är du nöjd med dig själv? - Nej.
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Sprallig tjej med överenergi och attitydsproblem.
Din favoritmaträtt? - Fläskfile med nån sjukt god sås
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Sushi!
Din naturliga hårfärg? - Ljusbrun typ!

- SENASTE -

Som ringde dig? - Syrran
Som smsa dig? - Johan
Som du smsa? - Johan
Som du kramade? - Låtsas Mamma, Kallar henne Mamma! :)
Som du kysste? - Hmm, Tänker jag inte säga!
Som du slog? - Minns inte
Som du bråka med? - Matteläraren
Som massera dig? - Ehm, Minns ej
Missade samtalet? - Syrran

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -

Har du snattat någon gång? - Ja, godis
Har du druckit alkohol? - Haha jaa!
Röker du? - Nej, Slutat!
Snusar du? - Nej
Vad gillar du hos killar? - MUSKLER!!!
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Det har jag säkert!
Har du tagit droger? - Nej det har jag inte!
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Ehm inte säker, men tror det.
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej
Har du tagit en väns pojkvän? - Nej
Har du varit otrogen? - Nej
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Haha Mjo kan man säga, många som gör det nu förtiden, så det är lite svårt att undvika. Skulla jag intala mig själv att inte umgås med vänner som sysslar med sånt skulle jag inte ha några vänner kvar typ. Just the Truth!
Har du hotat någon? - Haha Ja Brorsan!
Har du mobbat någon? - Ja
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Ehm, Nej. Och om jag hade haft det hade jag inte sagt det.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Det går nog
Har någon varit otrogen MOT dig? - Nej!
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Ja självklart, dom skulle hjälpa mig och ge råd till saker och ting. och jag vill vara öppen mot dom.
Skulle du våga ha sex i det offentliga? - Haha Ja!

- VEM/VILKA... -

Är din allra bästavän? - Ludvig
Saknar du? - Några personer
Vill du träffa just nu? - En person
Umgås du mest med? - Anina, Ida och syrran
Stör du dig på? - Mina mattelärare, många idioter till killar..
Ringde du senast? - "Mamma"
Vem skrev du senaste med på msn? - Syrran och Ludvig
Vem kommer du träffa imorgon? - Mr. X !!
Vem har du inte träffat på länge? - Hmm, Många!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Oj kan inte bestäma mig :/
Festar mest av dina vänner? - Haha, Rosanna, Emilia, Isabell, Ida, Ludvig, Etc.
I din klass umgås du mest med? - Anina
Är snyggast i klassen? - Ehm, Jag såklart! :P
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - Bix, julia och sen minns jag inte
Skulle du vilja se ut som? - Elena Från Vampire Diaries! :D- Ja!!



- JA/ NEJ FRÅGOR -

Är du helsvensk? - Ja
Är du glad just nu? - Nej, ont i halsen
Har du haft sex senaste månaden? - Nää.
Har du varit utomlands nångång? - Ja, massa gånger
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Nej, HAHAAH ;)
Är du blyg? - Nej verkligen inte!
Ska du ta körkort? - Ja självklart
Vill du har barn? - Haha Nej, Kanske
Hade du kunnat adoptera? - Ja
Hade du kunnat adoptera bort? - Kanske!
Har du en egen dator? - Ja
Är dina föräldrar skilda? - Har bara Pappa!
Vill du ha en pojkvän nu? - Ehm Ja, det skulle vara mysigt!


- HAR DU -
Jobb? - Nope!
För många vänner? - Vänner kommer, vänner går, vissa består!
Rymt hemifrån? - Haha ja en gång! (Inget jag rekommenderar)
Färgat håret? - Inte nu!
Bra självförtroende? - Nej verkligen inte.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - Ja det har jag.
Dumpat någon? - Haha många gånger!
Gjort något olagligt? - Jaa det har jag säkert.
Somnat i skolan? - hehe, Många gånger!
Brutit ett ben? - Nope, never ever!
Tappat bort mig i min hemstad? - Nej vrf skulle jag gjort det?
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Yes Tyvärr, Ångrar det starkt!
Smugit ut utan lov? - Inte vad jag kan komma på.
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja det har jag!
Sovit en hel dag? - Näst in till en hel dag.
Somnat gråtande? - Ja det har jag.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - jaa, när man va yngre.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - haha nej faktist inte
Blivit kallad player? - Nej faktist inte!
Färgat ditt hår svart? - Ja en gång förgade jag underhåret svart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0