Vila I frid

Fick nyss reda på något så fruktansvärt att det var för sjukt för att vara sant. Hela skolan är i chock och det kommer den att vara nu några veckor/månader framöver. Jag kände inte denna Kille, men jag känner några från hans klass. Jag såg han dagligen för att han hade klassrummet brevid mitt.
Ena dagen finns de vid liv, andra dagen borta föralltid. Det är så sjukt att det inte ens går att tro på, Man vägrar acceptera att det faktist har hänt, man intalar sig att det bara är en stor lögn tills att man inser att det är verkligheten vi lever i. Jag mår själv dåligt när något sånt här händer, även fast jag inte känner personen i frågan.

Men mina tankar går idag till hans familj och vänner som gått miste om honom.

Vila i frid Grabben!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0