Film time!

Godmorgon alla sötisar!
Idag är det söndag, har precis duschat och jag skulle åkt till farfar men så blev det inte eftersom att jag fortfarande är sjuk så jag är helt ensam medan alla andra åkt iväg över dagen. Det blir då att ladda ner lite julfilmer. Tar gärna emot film/serie tips!

Fick även frukosten serverad på sängen idag med.

Vill även tacka Syrran för hur hon brydde sig om mig igår, hon va den enda som va med mig nonstop och kollade på film, mamma kom in då och då för att lämna mat eller nått, Och pappa såklart han va ju så gullig och gick till affären åt mig och syrran! :)

Kika in på syrrans blogg HÄÄÄR! 

Nu ska jag kolla på Nativity och sedan Jack Frost.






PUSS mina fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0