Dagen ämne " Killar "

10 saker om hur en kille ska vara enligt mig..

1. Omtänksam (
Inte bara tänker på sig själva, utan även vänner och familj)
2. Väluppfostrad (Inte grisiga vid matbordet etc., och kan oskrivna lagar)
3. Helst brunett (Inget fel på blondiner, men brunetter är charmigare)
4. Muskulös (
Har insett att jag på nått sätt bara dras till killar med muskler)
5. Ärliga (
Ljuga är verkligen fult det vet jag av mina egna erfarenheter och misstag)
6. Rolig (
Man ska kunna skratta och ha kul med "sin" kille som om det vore sin bästa vän)
7. Snygg/söt (
Behöver inte vara både och, men nått utav det. För jag har blivit kräsen)
8. Mysig (
Den man kan spendera en helg på landet med)
9. Trevlig (
En trevlig kille är nog ett av det viktigaste momenten, kunna ge ett gott intryck)
10. Oberoende av vad vänner säger (
Han ska med andra ord kunna stå för sina egna åsikter)

En Kille ska även visa en tjej mycket respekt. En respektlös kille är det ingen som vill ha och sjunker i värde om han beteer sig på så sätt att han tror att han äger och får göra vad han vill med en tjej. Det är inte OK!

Jag själv är riktigt trött på killar som inte har någon respekt alls, klänger på en fast att man inte vill, är Egoist, ser sig själv som den bästa på denna jord eller killar som slåss.

Killar SKA ha något innanför pannbenet, räcker inte bara med att han är snygg.



Kommentarer
Ludvig

Och tjejer tror att killar är kräsna..

2011-12-14 @ 21:31:27
Linda

Jaa, säg inte alla tjejer bara! Tjejer och killar är nog ganska lika.

2011-12-14 @ 21:36:51
URL: http://baraminis.blogg.se/
Gabbe

Det där stämmer läbbigt bra in på min kille ^^

+ den första bilden (magmusklerna) x)

2011-12-16 @ 09:51:30
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Gabbe

hehe så du känner honom ^^

2011-12-16 @ 18:55:26
URL: http://gabbesketch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0